Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 1 lutego 2010

►KOLCZYKI dla lalek Barbie....

Przez prawie 2 lata miałam własna firmę, w której zajmowałam się produkcją sztucznej biżuterii. Niestety zlewający rynek produkcji chińskiej zmusił mnie do rezygnacji z mojej pasji... Pozostało mi bardzo dużo koralików, drucików i różnych półfabrykatów.

W niedzielę postanowiłam wykorzystać je jakoś i zdobyć trochę pieniędzy, by zwróciło się to, co w moją firmę włożyłam. Na początku bardzo się przeraziłam. Okazało się bowiem, że ceny półfabrykatów spadły tak kolosalnie, że nawet nie ma porównania z tym, co płaciłam 3 lata temu.

No cóż.
Pierwsze moje olśnienie - zrobić kolczyki dla lalek Barbie. Może nie będą to ceny duże, ale zawsze coś ! Może ktoś będzie chętny, a ja nie będę robić kolczyków z byle jakiego towaru. U mnie każda para, to koraliki Jablonex i kamienie półszlachetne.

Zapraszam do mnie na Allegro ! W najbliższym czasie nowe modele !!!!!







1 komentarz: