Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 20 lutego 2010

►Historia Mattel...czyli starocie na mojej półce

Trochę starsza generacja na moich półkach.
Laleczki z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia.
Powyżej i poniżej laleczka z oczkami- kamyczkami... :)

Piękna różowowłosa dziewczyna....


I cudo moich półek.... Barbie Splash 'n Color 1996 w oryginalnych ciuszkach...


Dla ciekawskich.

Zagadka : co to za laleczki?

5 komentarzy:

  1. Pierwsza to Sparkle Eyes 1991, druga to najprawdopodobniej Fountain Mermaid 1993.

    OdpowiedzUsuń
  2. allmode- Ty to zawsze wiesz, co to za lalka...
    Zagadka rozwiązana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze, najczęściej wiem, co posiadają inni, za to swoich nie mogę zidentyfikować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te lalki !!!!Zapraszam na mojego bloga http://colectiondollbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę ostatnią! Moja nie jest w takim stanie , bo osobiście wyrwałam jej połowę włosów. Teraz jak patrzę na twoje lalki mam wyrzuty sumienia, ale byłam dzieckiem a lalka była do zabawy:) Oj jak sobie przypomnę ile czasu ta lalka spędziła w lodówce i ile była chuchana, żeby pasemko zmieniło kolor to aż mi się łezka w oku kręci! Pozdrawiam :*
    PS. Zabrałaś mi pół dnia, tyle siedzę już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń