Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 15 lutego 2010

►Moje półeczki...na szybko :) Cz. 2


Ciąg dalszy półeczek. Brakuje jeszcze jednej półki, ale nie chciało mi się wyciągać drabiny....




Towarzystwo zatłoczone i nie poukładane... Jak będę miała te nowe półeczki, to wtedy coś lepiej będzie widać....

3 komentarze:

  1. aż mi oczy na wierzch wyszły!:)))Kto to jest ta brunetka w wiszących niebieskich kolczykach na ostatnim zdjęciu?ładniutka...
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  2. To taki zdobyczny "trupek". niestety niezidentyfikowany obiekt. Ma totalnie zmechacone włosy, ale buzinkę śliczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. a może to Cool Times Midge - Steffie mold...tak po kolczykach - z daleka trudno rozpoznać....
    lilavati

    OdpowiedzUsuń