Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 29 marca 2010

►SINDY Firmy Pedigree


Dzięki Pedigree. Dzięki Olga !!! Laleczka pochodzi prawdopodobnie z końca lat siedemdziesiątych (ma mniejszą główkę od laleczek z lat osiemdziesiątych).

Sindy została wprowadzona do sprzedaży w Anglii na początku 1960 roku. Reprezentowała młodzieżową modę, niezależne dziewczyny i była bardzo "brytyjska".

W samej Wielkiej Brytanii jest wielu kolekcjonerów tej właśnie laleczki. Choć powstała w prawie tym samym czasie co Barbie, mniej się o niej słyszy...a szkoda !

Tutaj można trochę poczytać o Sindy.

4 komentarze:

  1. Zgadza sie, w Wielkiej Brytanii Sindy jest nadal niesamowicie popularna i wielu ludzi zaluje, ze juz nie mozna jej kupic (wspolczesna Sindy wyglada niemal identycznie jak Barbie, tylko ma wiekszy "wytrzeszcz oczu"). Ta lala jest piekna! :o) Mam nadzieje ze wrzucisz swoje wlasne fotki gdy juz sie pojawi!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. :) mi się również coraz bardziej podobają :) nie wiem, czy to jedyne, wielkości Barbie, które mają rozdzielone palce u rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno nie będziesz żałować zakupu!!!mam dwie podobne wielkogłowe Sindki - ciut późniejsze i są przecudne. Koniecznie wrzuć fotki po jej przyjeździe:)
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEM ZACHWYCONA PANI KOLEKCJĄ.
    KIEDYŚ KUPIŁAM OD PANI UBRANKA DLA PRZYGARNIĘTEJ LALKI.
    POZDRAWIAM PEDAGOZKA_2008

    OdpowiedzUsuń