Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 3 kwietnia 2010

►WIELKANOC 2010


:28: Wesołego zająca, co śmieje się bez końca. :28:
:28: Szczerbatego barana, co beczy od rana. :28:

:28: Radości bez liku, pisanek w koszyku. :28:

:28: I wielkiego lania w Dniu Mokrego Ubrania. :28:

Tego wszystkiego dla odwiedzających mojego bloga
życzę JA

3 komentarze:

  1. Radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chrystus Zmartwychwstał! Prawdziwie Zmartwychwstał Alleluja !
    Pozdrawiam w Wielkanocne Święta
    Edyta - Kasja vel Miluszka

    art-Kasja Personal Place - http://tylkomojemiejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerbatego barana??? Usmialam sie :D
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń