Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 25 marca 2010

►SALON BARBIE z 1990 r. FOR SALE

Postanowiłam rozstać się z salonem fryzjerskim dla Barbie. Niestety już brakuje mi miejsca na półkach, a zestaw jest w oryginalnym pudełku i jest duuuuży.


Postanowiłam rozstać się z salonem fryzjerskim dla Barbie. Niestety już brakuje mi miejsca na półkach, a zestaw jest w oryginalnym pudełku i jest duuuuży.


SALON BARBIE - zestaw w oryginalnym pudełku .
Numer katalogowy 8695.
Z roku 1990.

Brak w zestawie przednich lewych drzwiczek , kranu i drobnych akcesori.
Stan bardzo dobry i salonu, i pudełka. W lustrze można się przeglądać.
Zestaw z tego co wiem nie był sprzedawany w Polsce.

CENA 60 zł + 10 zł opłata pocztowa.

Kontakt na maila jana_p@o2.pl lub dla osób z DollPlazy na PRIV.
Wystawiam na Allegro:
http://www.allegro.pl/item975212631_salon_fryzjerski_barbie_z_1990_roku_unikat.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz