Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 4 marca 2010

►Już marzec....a u mnie zastój...

Minęły 4 dni marca, a ja nic nie piszę... Zaczęłam robić suknie na szydełku dla Barbie i zupełnie mnie to pochłonęło. Wzór z głowy, więc bez poprawek się nie obejdzie.
Ten model powyżej też warty uwagi. Wzór prosty, ale strasznie dużo dłubania (oczka ścisłe na praktycznie całej sukni).

Dodałam do mojego Chomika trochę nowych wykrojów i wzorów dla Barbie. Polecam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz