Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 21 stycznia 2010

►TONNER - wyjaśnienie skrótów używanych w akcjach dot. rodzajów ciałek

Dziś dostałam dwa maile dotyczące pytania o opisywane w aukcjach rodzaje ciałek Tonnera.
Wyjaśniam na w/w prośby, co oznaczają skróty:

SA (straight arm) tzw. Original Body - ciałko nieartykułowane - czyli nie zginane w łokciach. Artykulacja ogranicza się do szyi, ramion, bioder oraz kolan.

BA (bending arms) - ciałko z artykulacją w łokciach (staw kulkowy), szyi, ramionach, biodrach (ale nie ze stawem kulkowym) oraz kolanach;

AR (articulated body) - artykulacja w ramionach, szyi, ramionach, klatce piersiowej (side-to-side drop shoulder joint), pasie, biodrach (staw kulkowy tzw. rotational ball joints) oraz kolanach;

BW (bending wrists) - najbardziej artykułowane ciałko na którym produkowane są lalki z najnowszych kolekcji, oprócz artykulacji jaką posiada ciało AR to ma również dodatkowy staw w nadgarstkach oraz zwiększony promień ruchu w łokciu.

(dokładne info na podstawie PoMo Studio)



Na fotkach: moja Madison Afternoon Esme ( 1 fotka) oraz Basic Black Tyler Wentworth ( 2 fotka )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz