Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 23 stycznia 2010

►MOJE NAJUKOCHAŃSZE STARUSZKI BARBIE


To moje najbardziej cenione, najstarsze, kochane i najwspanialsze laleczki Barbie Vintage.
Pochodzą z lat sześćdziesiątych i początku siedemdziesiątych ubiegłego wieku.
W przyszłym tygodniu dołączy do nich jeszcze jedna laleczka vintage (w pudełku), której już nie mogę się doczekać !!!! Ale na razie ciiii - żeby nie zapeszać !!!



6 komentarzy:

  1. Strasznie zazdroszczę tych Barbie vintage! Jeśli Pani może, proszę zdradzić, gdzie można nabyć te cudeńka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 to nabytek z Allegro. 2 i 3 to laleczki ze sklepu z używaną odzieżą ;D Niestety ostatnio łowy sklepowe zupełnie nie przynoszą efektu (same Simby).

    OdpowiedzUsuń
  3. No nawet nie wiedzialam, ze mozna takie cenne lale znalezc w zwyklych sklepach! Ich poprzedni wlasciciele chyba nie mieli pojecia o ich wartosci. Gratuluje szczescia! :o) Najbardziej podoba mi sie Skipper (to chyba ona na ostatnim zdjeciu?). Te Mod Barbie zawsze robia na mnie wrazenie zezowatych wscibskich bab :o) Tak tak przyznaje sie bez bicia! :o) Oczywiscie, pomimo tego, doceniam ich wartosc w historii Barbie. :o) Najbardziej z nich podoba mi sie ta ruda.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatniej fotce jest Midge z 1963 roku. Uwielbiam ją za to, że jest jedyna w swoim rodzaju - ruda i piegowata. Zniknęła na długi czas, bo w 1987 r.pokazał się dopiero jej nowszy model. Może widziałaś Barbie w ciąży - to ona .

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się podobają , ale i tak wole lalki z lat 80 i 90,

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zazdrość ,że udało Ci się na ciucholandzie dorwać je :)
    Te stare laleczki są cudne..

    OdpowiedzUsuń