Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 29 stycznia 2010

►Kolejna Janay z Integrity Toys ...

Kupiłam kolejną Janay z firmy Integrity Toys. Polowałam na nią dość długo, ale cena nie była dość ciekawa, by aż tak zaszaleć i kupić. Ma niesamowite blond loczki !!!


Ponieważ kupiłam ją nagą, dostała ciuszki od Made For Each Other™ Barbie oraz papierową, ekologiczną torbę na zakupy.


1 komentarz: