Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 25 stycznia 2010

►Bubblecuts - Barbie Vintage - najstarsza z moich lalek 1962 r.

Przyszła moja nowa laleczka, o której nawet nie marzyłam i nie myślałam, że kiedyś będę ją miała.

Bubblecuts - Barbie Vintage Mattel No 850 Blond z 1962 r.

z oryginalnym, utrzymanych w super stanie pudełkiem.

Ma na sobie oryginalną sukienkę z 1967 r.
Sunflower #1683 Barbie® Doll Mod Fashions Product Code: 1683
z czarną metką Mattel.


Pazurki u rąk i nóg nie straciły swojego koloru lakieru.


Napis na pupie : Midge T.M./©1962/Barbie®/©1958/by/Mattel, Inc.

Tu razem z pudełkiem.


Jak widać pudełko nic nie wyblaknięte i nie zniszczone. Jeden róg jedynie przerwany.




Teraz będę "walczyć" z tzw. "zielonym uchem", który niestety jest plagą laleczek vintage z tego okresu. Ale nawet to jest niczym w porównaniu z moją radością posiadania tej lalki !!!!



5 komentarzy:

  1. Ale szczesciara! :o) Ale czemu jest tam ten napis Midge, czy to Midge czy Barbie? Lala w przepieknym stanie. :o)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Od 1962 wszystkie Bubblecuts mają na pośladku oznakowanie pomimo, że nie musi to być Midge :

    Midge T.M.
    ©1962
    Barbie®
    ©1958
    by/Mattel,
    Inc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna! Musiała Pani zapłacić majątek?!
    Nie mogę się napatrzeć!!! No i pudełko - w świetnym stanie! Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful barbie, and original in box!!! congratulations =)

    OdpowiedzUsuń