Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 16 stycznia 2010

►Ciekawa laleczka Mattel

Lil Miss Mermaid doll Make-up z 1991 r.


Muszę się nią pochwalić, bo rzadko kupuję coś , co tak odbiega od moich zbiorów.
Skusiła mnie, gdyż jest to też produkt Mattel. Fajna lalka.
Daje się jej do korony baterię i naciskając brzuszek lub wsadzając ogon do wody można usłyszeć syreni śpiew. Do tego zmienia się jej kolor makijażu - też w wodzie.

Cena na ebay używanej to koszt 40-50 $, a NRFB 130$. Straszne !

Tutaj można posłuchać tego syreniego śpiewu.
Rozbraja mnie na amen.... :27:







2 komentarze:

  1. w 1991 Mattel wydał kilka takich lalek. Dla mnie wyglądaja one jak większa wersja Shelly/Kelly.
    MOja koleżanka miała taką z różową kokardą na głowie, a po naciśnięciu guzika na plecach kokarda, kolczyki, bransoletka i serduszko na piersi się świeciły...

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza:)
    lilavati

    OdpowiedzUsuń