Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 25 grudnia 2008

►Wszystkiego najlepszego w Pierwszym Dniu Świąt Bożego Narodzenia

Esme Tonnera gra kolędy pod choinką.... Cicha Noc najpiękniej brzmi na skrzypcach...
Wczoraj trochę prezentów pod moim drzewkiem zawitało.... ale to przyjemność coś podarować najbliższym ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz