Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 5 grudnia 2008

►Moje rysunki...moja pasja...


To mój syn - Adam. Rysunek wykonany przeze mnie ołówkiem ze zdjęcia w 2004 roku.










To rysunek Pałacu Starzyńskich, który już nie istnieje... Był kiedyś w moim mieście - Chrzanowie. Rysunek ołówkiem wykonany na podstawie pocztówki.






To moje ulubione kwiaty Bratki. Akwarela, rok wykonania 2005.











Chęciny. Rysunek ołówkiem 2004 r.












"Kobieta" . Rysunek ołówkiem 2008 r.












"Jezus". Rysunek ołówkiem 2004.












A to dzieło mojej babci z 1928 r. Miała wtedy 21 lat....Niestety pomimo, że mieszkała w Warszawie nie stać ją było na szkołę Plastyczną.....






"Ptaki". Grafika tuszem 1988 r. Wykonałam ją do kalendarza "ździeraka" dla moich rodziców.










Chabry 1988. Akwarelka. Jak widać kartka już straciła swój kolor....











Moja kotka Zuzia - 2006 r. Niestety w kwietniu 2008 r, odeszła od nas.....

3 komentarze:

  1. Bardzo pieknie pani rysuje naprawde ma pani talent ! podziwiam ludzi którzy właśnie umieją rysować twarze ja niestety nie potrafie naprawde jestem pod wrazeniem
    Pozdrawiam Gabi-5mates

    OdpowiedzUsuń
  2. Loreen wspaniałe rysunki.Dzieło Babci cudowne.A Zuzia prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń