Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 13 grudnia 2008

►Moje nowe nabytki....zrobiłam sobie prezent na Mikołaja i na Gwiazdkę.


Janay Integrity
Piękna kobieta z charakterem !
Nie spodziewałam się, że ma taką twarz. Na fotkach tego nie widać. Ma to "coś".













Dostała ode mnie sukienkę bardziej "sexi".
Raczej nic innego (z tego co posiadam) by dla niej nie pasowało.....



































A to kolejny zakup : biżuteria dla Barbie z 1986 r.Piękny zestaw.









No i ostatni zakup....peruki dla lalek Vintage. Jeszcze do mnie nie dotarły, ale już się cieszę !!!!
Uwielbiam takie starocie.












No i mulatka z interesującą twarzyczką.... choć jak dla mnie ma za dużo brokatu na powiekach.

1 komentarz:

  1. fajna ta mulatka, a brokat zawsze można zmyć, ale szkoda by było troszkę :)

    OdpowiedzUsuń