Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 11 grudnia 2008

►Święta....nadchodzą wielkimi krokami.


Zrobiło mi się jakoś tak świątecznie. W sklepach tyle dekoracji i choinek. Co roku coraz piękniejszych. Ja niestety po raz pierwszy od wielu lat - nie będę mieć choinki. I to dzięki mojemu kotkowi, który uwielbia wszystko, co okrągłe i to, co się świeci....

















Znalazłam w necie fajne zdjęcie zatytułowane : Christmas dolls, 1925. Taki prezent dostać na gwiazdkę !!!!
(fotka pochodzi z http://www.archives.gov.on.ca/)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz