Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 12 grudnia 2008

►Dla lubiących szydełkować : Crochet Barbie, czyli szydełkowe suknie dla lalek


To moja szydełkowa dama ( jedna z wielu), a pod tym linkiem zebrane przeze mnie wzory na suknie CROCHET BARBIE LOREEN















Wzór na tą suknie znajduje się na powyższej stronie, pod numerem "35".
Laleczka to Wedding Day Midge z 1990 r.

5 komentarzy:

  1. Agradeço sua visita! Seu blog é muito bonito e interessante! Levo seu link para a minha lista DE OUTROS CONTINeNTES.

    Bjs,
    Ana Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! cudowny blog, pani ma naprawde talent do szydełkowania! Czy mogła by pani wystawić wpis jak szydełkować? Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. WITAM! MA PANI CUDOWNY TALENT.CZY MOŻE PANI PODAĆ WZORY TYCH SUKIENEK.NAJPIĘKNIEJSZE ARCYDZIEŁO JAKIE KIEDYKOLWIEK WIDZIAŁAM.POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy zobaczyłam pierwszy raz w internecie sukienki dl lalek Barbie od razu się zachwyciłam, nawet zaczęłam robić jedną dla mojej siostrzenicy. Oglądając twoje suknie jestem zachwycona i nadal uważam że na szydełku można wyczarować cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki. równiez szydełkuje, ale moje zdolności kończą sie na niewielkich serwetkach, mam nadzieję że i ja dojdę do takiej perfekcji jak pani. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń