Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 8 grudnia 2008

►Petra von Plasty - klon Barbie Vintage


Choć to bardzo dziwna lalka, zajmuje czołowe miejsce w mojej kolekcji.
Jest to lalka Petra von Plasty.










To niemiecki klon Barbie. Lalka z prześliczną twarzą i włosami stylizowanymi na fryzurę Marylin Monroe. niestety niektóre osoby uznają jej twarz za bardzo brzydką, większość skłania się do opinii "ciekawa".















Laleczka pochodzi z lat 60-tych, tak jak większość
Vintage Barbie..... Sygnowana na pleckach.
















A to trochę nowszy model Petry.


















Ma piękne, czarne i lśniące włoski....

2 komentarze:

  1. Miałam w dzieciństwie Petrę. Niestety ja głupia oddałam ją młodszej koleżance. Został mi po niej katalog. Ale pierwszy raz widzę Petrę brunetkę z tak ciemnymi włoskami :D
    Shi4

    OdpowiedzUsuń