Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 18 grudnia 2008

►Choinka mojej własnej produkcji...

Ponieważ pierwszy raz od wieku lat nie będę miała mojej ponad 2 metrowej choinki (sprawcą jest mój kot, który uwielbia wszystko, co okrągłe). Postanowiłam zrobić sobie sama choinkę z rodziny tzw. "stoi i się nie rozbija".

To jest stelaż do niej. Wykonany ze starego stojaka i starych drabinek.
Mocowane na drutach. Stabilny, ciężki...

















A to efekt końcowy. Dużo łańcuchów: zielony 3m i 24m złotego. Na dole srebrzyście biały z 4m. Szpic i bombki koloru starego złota.
Całość ma 150 cm wysokości.
Jest na niej 250 lampek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz