Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 23 lipca 2012

KAPELUSZE DLA BARBIE

W poprzednim poście pisałam o kapeluszu dla Tonnerek.
Teraz czas nadszedł na kapelusze dla Barbie.



Wystawiłam je na Allegro TUTAJ

Mogę wydziergać takie same wzory z różnych kolorów kordonka. Można do mnie pisać.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te kapelutki, takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te twoje kapelusiki. Bardzo lubię takie, przypominają trochę wyroby z koronek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super...w stylu Anny Jantar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają dziewczęco i delikatnie. Podziwiam 'szydełkowładnych'.

    OdpowiedzUsuń