Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 18 czerwca 2011

KOMÓDKI dla lalek


Dziś bardziej handlowy temat.
Mam do sprzedania trzy komódki / komody z dwoma szufladkami. Są idealne do dekoracji lalkowego domku lub np. do zdjęć lalek w dioramie.

Komódka ma wysokość 10 cm i szerokość 5,5 cm.
Jest drewniana, powleczona trzykrotnie bejcą (mahoń lub rustykalny) oraz pomalowana lakierem bezbarwnym (trzykrotnie).

Każda z nich ma inny kolor.

Zapraszam po nie na moje Allegro :

TUTAJ

Na zamówienie (jeżeli uda mi się zdobyć jeszcze komódki, bo to towar deficytowy)
mogę wykonać mebelek w innych kolorach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz