Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 8 maja 2011

NIEDZIELNA SESYJKA OGRÓDKOWA moich Tonnerek



Dziś pomimo okropnego wiatru, postanowiliśmy z moją rodzinką zrobić sobie grilla na ogródku.
Mój mąż zajmował się rozpalaniem, a ja w tym czasie wreszcie zabrałam moje Tonnerki na wiosenną sesję fotograficzną.
Pierwszy raz moje lalki fotografowałam na świeżym powietrzu, więc fotki może nie są idealne.
Widziałam tylko odsuwane firanki z okien następnej kamienicy i bloku. A niech patrzą ! W końcu nie robię nic, co mogło by bulwersować ludzi....

Na sesję wzięłam Madison Afternoon Esme i Sidney.
W domu została Tyler i Esme rudowłosa. Biedaczki mają tylko bieliznę i letnie sukienki....

dziewczyny były zadowolone. Jedynie buty trochę pobrudziły, bo w nocy padał deszcz.....

Tutaj na wisience...



Sidney wolała pigwę z jej łososiowymi kwiatkami....

I reszta klikniętych fotek....


Jakieś kwiatuszki na skalniaku.


Mój kochany biały bez.



Wisienka niskopienna. Wreszcie przyleciały pszczoły !!!


I przyszła Kropka. Kotka moich sąsiadów. To duży kotek...jakieś 7 kg.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam zdjecia plenerowe i bardzo sie ciesze, ze coraz wiecej osob je robi :o) wygladaja wspaniale, lalki bardzo fotogeniczne i swiatlo idealne! Jedyna rada, jaka moge dac, to robienie zdjec trzymajac aparat na poziomie lalki (tak jak ta ciemnowlosa na wisience), a nie z gory. Z gory trudno uchwycic fajne ujecia, a nizej owszem :o) z kota sie usmialam, wyglada jak jakis pan stroz... "a kto mi tu wlazl na moja posiadlosc?..."
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. fleurdolls - masz rację-tylko trawa była bardzo mokra i nie chciałam klękać...;)
    Naliczyłam natomiast, że w mojej kamienicy i w przylegającej jest aż 10 kotów ! Moje dwa persy (biały-Sara i kasztanowy-Max), dwa dachowce u sąsiada (tricolor-Kropka i bury-Lucek), a obok - 1 pers (czarny), 2 a'la Maine Coon, 2 bure dachowce i 1 rudy dachowiec...Kociarnia....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Fajnie ze też postanowiłaś wziąć Panny w plener. Masz bardzo ładne okazy a te kwiatki na skalniaku to barwinek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Dobrze, że wzięłaś na grila Tonnerki też:) W takich sceneriach lalki wyglądają jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ruda pani.
    Fajna sesja i świetny kot! ;)

    OdpowiedzUsuń