Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 18 czerwca 2010

►Malibu Barbie z 1971 r po reroocie

lilavati zmobilizowała mnie do zrobienia rerootu mojej biednej, prawie wyłysiałej Malibu Barbie z 1971 r. trochę miałam stracha, bo laleczka dość wiekowa, ale nie ma tak źle !!!
Dostała oryginalne włoski blond Mattela z treski.


Tak wyglądała w oryginale.
Tutaj tył. Wszczepiłam jej włosy na całej główce. Niecałe 2 godziny pracy na igle 3,5'
(polecam ! świetnie się robi - jakby ktoś chciał, to mam 3 na zbyciu po 9,00 zł za szt.)
Nici do skóry - nie rwą się jak zwykłe !

Przed zabiegiem.W peruczce Petry.


Po odmontowaniu główki i wyciągnięciu resztek włosów.

TERAZ


A poniżej reprodukcja z 2001 roku.


Fotka dzięki http://www.ebay.com/

7 komentarzy:

  1. Ja się też muszę w końcu zebrać za temat włoskowy... leżą i czekają 3 kolorki do 3 główek... i poczekają niestety jeszcze:(
    A Tobie to już profeska wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nawet nie takie trudne, jak myślałam. Włosy też leżały u mnie 3 lata ;) Teraz przydało by się zrobić jakąś rudą, bo mam nowy towar w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja teraz robię metodą wiązania supła na końcu, szybciej idzie i palce tak nie bolą, ale ta wydaje mi się pewniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie teraz wyglada:))))
    lilavati112

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczność! Bardzo zyskała w tej nowej fryzurze. "Odmłodniałaś" wiekową lalkę- gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne...
    Pozdrawiam Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie gdzie można kupić takie urządzenie do wtykania tych wlosków i co potem robicie by nie wyleciały ?

    OdpowiedzUsuń