Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 6 czerwca 2010

►Dni Chrzanowa 2010 - sobota


Tym razem coś nie lalkowego... W końcu nie tylko swoim hobby się żyje i nieraz potrzeba jakiejś innej rozrywki...


Wczorajszy dzień był pierwszym po 33 dniach dniem bez deszczu. Chyba władze wyprosiły tam na górze, by było pięknie na Dni Chrzanowa 2010.

Wybrałam się z mężem dopiero o 17:30, ale byłam w szoku - jak mało przyszło osób na Plac Tysiąclecia. Pamiętam lata, gdy z synem nie mogliśmy się przecisnąć przez tłum już o 15:00 (zawsze chodziłam bez męża - od 11 lat - bo pełnił służbę).

Najbardziej podobała mi się parada motocykli i BMW.


Powyżej zbliżenie koła HONDY ze wspaniałym orłem (?).
Poniżej motor w całości.
Piękny.....

Plac Tysiąclecia od strony ul. Krakowskiej/Garncarskiej. Widok na bloki z ul. Piastowskiej.

Parada BMW wracająca na plac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz