Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 22 lutego 2012

Gertruda w paru odsłonach - bez pudła ;)

Gertruda została wczoraj bez pudła - WYBACZ MARKU !!!!!
Rozpakowywałam ją prawie 40 minut, bo tak ją przymocowali, że dziecko by sobie z tym niestety nie dało rady.
Dziś mała sesyjka.
Zakochałam się w tej brzyduli na zabój !!!!
Już więcej nie piszę. Zobaczcie fotki......


Buty...........................

Nadgarstki.....boooooskie.....

Włosy nie przedzielone w pudle....cała masa loków.......




13 komentarzy:

  1. Cudna jest! To zdjęcie gdzie odgarnia loki wyszło kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. WYBACZAM!!!!
    Zrobiłaś tak jak czułaś, wcześniej pytałaś więc wyraziłem swoje zdanie. :D
    Piękne ma te loki, nie musiałaś ich poprawiać?
    Ktoś chyba twierdził, że są rozłożone na dwie części?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki były równomiernie rozłożone z tyłu. Po wyciągnięciu nie trzeba bylo robić żadnych poprawek.

      Usuń
  3. Oj, to miałaś szczęście. Jak ja swoją otworzyłam, to było widać takie łyse z tyłu... Ale już jest ok :)
    Nie będę się powtarzać, ale jest to jedna z najlepiej odwzorowanych lalek z Disneya.
    Moja jeszcze musi poczekać aż jej cyknę parę fotek - czekam na dobre światło.
    Poza tym, dziękuję że wcześniej o niej napisałaś - gdyby nie Ty, nawet bym jej nie szukała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna! Kurcze, aż mnie chcica bierze na nią! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaale fajna :) Ma niezwykle intrygującą twarz, aż się człowiek zastanawia, co to za charrrakterek w środku drzemie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loreen, ona jest swietna, te loki, oczy, dłonie...
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wspaniała -gratuluję kolejnego nabytku!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała lalka! A nóżki wcale nie wyglądają na "matczyne", ciekawe czy magiczne włosy też na nie działały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bossska jest!te loki ma piękne i te twarde rysy... CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna lala i sesja zdjęciowa bomba ;)!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę mieć tą lalkę!!! Po prostu jest boska ;-)

    OdpowiedzUsuń