Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 3 maja 2010

►Niezydentyfikowana w sukience na szybko XD

Laleczka bez identyfikacji, od paru lat u mnie.
Co ciekawe jedna z brwi od początku na pewno jest tak jakby wytarta.
Podobno to jakaś z nowoczesnych dyskotekowych dziewczyn. Niestety nikt nie potrafi powiedzieć, co to za jedna...

Opis jedynie na pleckach:

TM&©2001 LWT Ltd.

Ciałko winylowe i zginane jak u Mattel.
Pomalowane paznokcie.
Sukieneczka na szybkiego - też z dawnych czasów.

Poniżej fotka po zakupie. Jeszcze z popisaną brwią, rozpuszczonymi włosami i przed SPA.

1 komentarz:

  1. Dziwna twarz, taka trochę przerażająca :) Sukienka za to śliczna. Nie jestem na 100% przekonana, ale idąc tropem sygnatury na plecach lalka może przedstawiać członkinię zespołu Hear'say- stworzonego jak zrozumiałam z wiki z uczestników brytyjskiego idola i tenże zespół miał serię lalek kolekcjonerskich opatrywanych właśnie taką sygnaturką.
    http://cgi.ebay.ie/KYM-MARSH-RARE-HEAR-SAY-DOLL-2001-Coronation-Street-MIB-/120540928039
    tutaj jest adres na aukcję z ebaya właśnie z taką laką- nie jest to taka sama jak Twoja, ale widzę podobieństwo w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń