Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 2 maja 2010

►Dwa śluby u moich My Scene...

Moje My Scene jakoś tak się zakochały na wiosnę....


Chyba będą dwa wesela....


Tak pięknie razem wyglądają....


Maj miesiącem zakochanych. I cóż się dziwić. W końcu mieszkają razem już pare lat....

8 komentarzy:

  1. HA HA :o) bardzo mi się podobają! U mnie Fleur i jeden chłopak z My Scene są parą, aż miło patrzeć! :o) Ale ślubu nie będzie, oni wolą "na kocią łapę". Zdjęcia sa na Flickr w tym albumie jak chcesz zobaczyć: http://www.flickr.com/photos/bluedressdevotedtomode/sets/72157623442326191/
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak zarządzają własnej miejscówki i zasiłku na dzieci, wczasów pod gruszą i urlopu na rządanie, to co wtedy zrobisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postawię ich wtedy osobno w różnych pokojach dopóki głupie pomysły nie wylecą im z tych pustych plastikowych głów! HA HA :oD
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przecież fajnie by było mieć takie małe My Sceniki....podobne do mamuś....

    OdpowiedzUsuń
  5. ... z wielkimi glowami... :oD... oby nie z mamusinym makijazem!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. No wlasnie, chyba juz kiedys mowilam, wcale nie podobaja mi sie My Scene dziewczyny, sa wrecz okropne i bardzo sztuczne w porownaniu z chlopakami. Oni sa o wiele bardziej naturalni i bardzo przystojni. Mam ich na razie czterech i szukam wiecej! :o)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, u mnie też się szykuje weselisko, na razie przygotowania trwają ;)

    OdpowiedzUsuń