Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 25 października 2009

►Halloween Barbie


Za parę dni Halloween, więc postanowiłam sprawdzić jakie propozycje w tej kwestii miał Mattel przez ostatnie lata. Na polskim rynku spotkałam się jedynie z jednym modelem tego rodzaju i to niezbyt udanym. Przeszukując sieć okazało się, że jest ich całe mnóstwo!
Powyżej najnowszy model z 2009 roku "Pink Barbie Halloween". Firma odeszła od klasycznego czarno-pomarańczowego koloru Halloween, stosując klasyczny barbiowy róż. Niestety cały klimat tego święta zupełnie się w lalce zgubił. Pozostała czarna spódnica, która została ozdobiona brokatem... Szkoda, bo sam projekt jest świetny. Mattel postawił ma swój okropny róż, który przyciągnie oczy spragnionych nowej lalki dziewczynek.

Poniżej spis wszystkich wydanych przez Mattel lalek Halloween'owych.

1997 Target Halloween Fun Barbie & Kelly Set
1998 Target Halloween Fun Barbie & Ken Set
1999 Target Halloween Fun Barbie & Kelly Set
1999 Target Halloween Fun - Kelly's Li'l Friends
2000 Enchanted Halloween
2001 Target Halloween Princess
2002 Halloween Glow
2002 Purrr-fectly Halloween
2003 Maskerade Halloween Party
2003 Target Halloween Fortune
2004 Halloween Enchantress
2004 Boo-tiful Halloween Barbie
2005 Halloween Wishes
2005 Halloween Star
2005 Estrella de Halloween
2006 Halloween Charm
2006 Trick or Chic
2006 Halloween Hip
2007 Halloween Charm
2008 Fashion Spell
2009 Halloween Treat
2009 Pink Halloween (Target Exclusive)
2009 Kelly Merry Monsters (Target Exclusive)






2 komentarze:

  1. I just have Halloween Enchantress AA. I love halloweens Barbie but they don't come here

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam barbie Enchanted Haloween - co prawda bez ubranka, ale sama lalka jest bardzo ładna - ma śliczne zielone oczy i włosy z pomarańczowymi pasemkami. Ciężko u nas te lalki dostać (ja swoją kupiłam z drugiej ręki, przypadkowo) - moze dlatego, że u nas nie ma tradycji Haloween?

    OdpowiedzUsuń