Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 4 października 2009

►BARBIE™ FASHIONISTAS™



Ma bardzo ciekawe ciałko....


Więcej na : http://barbie.everythinggirl.com/catalog/catalogbrd.aspx?cat_id=200008

6 komentarzy:

  1. Loreen, to są fotki Twojej lalki? 3 fotka na pewno nie Twoja ;P czekam na 2 panny z tej serii wyglądają wyśmienicie, prawie jak FR ;) pozdrawiam joern7

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety....jeszcze ich nigdzie nie dorwałam....a do Reala daleko....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach.. mi się udało na allegro dorwać za przyzwoitą kwotę, w porównaniu z ebayem. Ja na dział dziecięcy w Realu mam zakaz wstępu, mąż mi zakazał, zawsze za długo oglądam lalki ... ach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd my to znamy....ja jeszcze mam zakaz od syna....

    OdpowiedzUsuń