Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 22 lutego 2013

Moja kolekcja :)


Moja kolekcja na dzień 22 lutego 2013 roku....


 

....i tak leci.... od 2006 roku na całego....

10 komentarzy:

  1. o wow,POTĘGA! masz Ty tych lalek,kobieto!pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca kolekcja. Im więcej się ma, tym bardziej uzmysławiamy sobie, że jeszcze tyle brakuje. Łiszlista się rozrasta - niestety mieszkania rozrosnąć w szerz się nie chcą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne półki! Moim marzeniem jest, że jak kiedyś dorobię się większego lokum, to też "ukradnę" jedną ścianę!
    Mam nadzieję, że kolekcja nadal będzie się rozrastać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze trochę ścian zostało ;)Dobrze, ze ponad 3 m wysokości, to można zaszaleć...he he....

      Usuń
  4. Twoja kolekcja zawsze będzie budzić we mnie nostalgię.
    Widzę, że pudełka z "wybrańcami" nadal dzielnie się trzymają. ;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń