Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 15 września 2012

Krzesełka do miniaturowego domku

Dziś renowacja dwóch krzeseł, które najbardziej ze wszystkich mebelków dały popalić.
Jak widzicie brakuje w nich dwóch przednich nóg w obu krzesełkach.
Tapicerka poodklejana i niestety zamsz zniszczony.

Poniżej już po doprawieniu nóg i wstawieniu ubytków.
Niestety tylne nogi nie były równe, co uniemożliwiło dodanie przednich nóg tak jakbym chciała - równo. Nie jestem niestety stolarzem miniaturowym ze stażem ;)

Tutaj już po pomalowaniu i obiciu nowym materiałem.

Niestety nie wyszły mi dokładnie takie jak chciałam.... No cóż...trening czyni mistrza....

Przedwczoraj przyszedł mi nowy (2012-2013) katalog DOLLS HOUSE EMPORIUM. To już trzeci w moich zbiorach. Jestem znów pod wrażeniem nowości i wielorodności elementów !!!!!!



2 komentarze: