Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 8 lutego 2011

►WYRÓŻNIENIOWY DZIEŃ !!!!!!



Dziś dostałam wyróżnienia i to jak dużo !!!!!!!!!

Dokładnie przyznane przez :

Świstak
DollsecondHand
Aleksja
Karina
Gabi
Kaya
Aniarozella
Mieszek
MilenaKarolina
Dagamo

MOJA LISTA WYRÓŻNIEŃ :

1. Mieszek
2. Mark
3. Świstak
4. Króliczek
5. Brattea
6. Gabi
7. Kaya
8. Motylek
9. Icare
10. Manhamana


I oczywiście jeszcze dużo wspaniałych blogów...ale musiała bym podać chyba z 30 wyróżnień !!!



3 komentarze:

  1. Loreen dziękuję bardzo! Bardzo mi miło że znalazłam się wśród wyróżnionych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Loreen zapraszam do siebie po wyróżnienie. I dziękuje za otrzymane od Ciebie. Właśnie czytam. buziaczki

    OdpowiedzUsuń