Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 7 listopada 2010

►SUN JEWEL Barbie i Kira

SUN JEWEL Barbie i Kira
z 1994 roku
Numer katalogowy #10953

W moim posiadaniu dwie laleczki z tej serii.
Barbie (blondynka) ma jeszcze swoje oryginalne kolczyki.
Kira natomiast "zgubiła" kolczyki za to ma wspaniałe, jedwabiste włosy. jej kolor oczu bardzo mnie zauroczył. To ciemny wrzos.
Dziewczyny niestety zostały rozebrane ze swoich oryginalnych kostiumów...

(fotki dość dawno robione)

Tutaj w swoich oryginalnych pudełkach. Zdjęcia zaczerpnięte z eBay.
Piękne logi rzucają się od razu w oczy....



Poniżej fotka z Flickera. Mam nadzieję, że właściciel mi wybaczy zagarnięcie, bo zapomniałam odpisać linku...

1 komentarz: