Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 15 sierpnia 2010

►Coś "nie-lalkowego" ;))


Dziś u mnie cały dzień padał deszcz. Grzmiało i było ciemno jak wieczór. To chyba dlatego, że chciałam zrobić parę fotek laleczkom, a jeszcze nie wolno mi przesadzać z cięższymi ruchami. No cóż. Musze to przeżyć.

Wczoraj jednak udało mi się uchwycić na moim balkonie ślicznego motylka.

Uff... Licytuję laleczkę. Może się uda.... Jak uda mi się wylicytować, to będzie nowy temat...
Mam niemoc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz