Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 13 listopada 2009

►Barbie and the Rockers

Ta ślicznotka powyżej została wyprodukowana w połowie lat 80-tych w serii Barbie and the Rockers. Były to lalki przypominające gwiazdy rocka z tego okresu, charakteryzujące się burzą skręconych włosów i bardzo mocnym, kolorowym makijażem. Nie pamiętam, by w Polsce mozna je było dostać nawet w Pewexach. No cóż, były to lata szarego PRL-u, a lalki te dawały wrażenie kolorowej amerykańskiej wolności....

Lalka jednak przeżyła i wreszcie dotarła do Polski (do mnie). Stan jej był przerażający: brudne, splątane włosy, głowa wyrwana, a ciałko nadawało się tylko do wymiany na nowe. Ktoś biedaczce odciął wszystkie paluszki u rąk, a nogi popisał długopisem. Na szczęście miałam taki sam typ ciałka w domu i po paru godzinach ukazała mi się piękna dziewczyna. Dostała na pocieszenie oryginalną bluzę ESPRIT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz