Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 25 czerwca 2009

►Mary Poppins Mattel (2005) wzorowana na Julie Andrews


Laleczka została wyprodukowana w 2005 r. przez Mattel na zlecenie Disney'a. Jest to Mary Poppins - podobizna aktorki Julie Andrews. Lalka ma usztywnione włosy, ułożone w koka z dwoma loczkami puszczonymi po obu stronach policzków.


Niesamowite buciki, szpileczki....
A tutaj mary Poppins na żywo w Disneylandzie, a poniżej w oryginalnym pudełku.

3 komentarze:

  1. me encanta, qué bonitaaaaaaaa

    ohhhhhhhhhhhhhh ^^

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie buciki tyle że różowe(niestety). Ta lalka jest po prostu cudna. Tak jak ty interesuję się lalkami co prawda moja kolekcja jest jakieś sto razy 10 razu mniejsza jak nie więcej
    Pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń