Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Suknia szydełkowa dla damy.


 Mała sesja zdjęciowa lalki w szydełkowej sukni. 
Nie jest to nowość, ale wreszcie doczekała się uwiecznienia na fotkach.


 Pająki już chodzą po moim blogu ;)





Suknia dziergana bez schematu - na lalce "tak jak schodziło" z szydełka.

8 komentarzy:

  1. Cudo! Jak misternie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  2. To na szydełku tak można?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Można i chyba szydełko jest najwdzięczniejszym narzędziem do wymyslania sukien.

      Usuń
  3. O kurczaczki! A ja byłam taka dumna z moich wyrobów...

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja cięnie mogę co za fantastyczna sukienusia

    OdpowiedzUsuń
  5. ileż się dzieje na tej kreacji - aż nie wiadomo, gdzie oczęta podziać -
    ja też robię na żywca, bez wzorów (których jako i nut nie odczytuję
    ni w ząb) - kapelutek chodzi za mną już od dawna...

    OdpowiedzUsuń