Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 31 marca 2013

WESOŁEGO ALLELUJA !!!!!


 Wielkanoc 2013....godzina 17:45....



Wesołego śnieżnego baranka życzę wszystkim !!!!

2 komentarze:

  1. wszystkiego dobrego! ja narzekam na śnieg,ale u ciebie jest go znacznie więcej jak u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt ! U nas też pada śnieg.

    OdpowiedzUsuń