Szukaj w tym blogu

Ładowanie...
Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 7 sierpnia 2009

►TITANIC Barbie Doll 2007 KATE WINSLET jako ROSE Pink Label™ Collection

Zawitała do mnie dzisiaj Rose z "Titanica".
Laleczka w oryginalnym pudełku, ze stojakiem i certyfikatem.

Będzie to chyba moja pierwsza lalka, która zostanie w pudełku.



Rose grana przez Kate Winslet, a tutaj ukazana jest ubrana w suknię, w której miała wyskoczyć za burtę Titanica.
Szczegóły sukni, kolczyków i bucików i sama reprodukcja kostiumu filmowego są wręcz wspaniałe. Dawno nie spotkałam się z taką starannością u Mattela.


Product Code: K8666

2 komentarze:

  1. Piękna lalka, piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jest śliczna! Skąd ją masz? XD

    OdpowiedzUsuń