Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 31 sierpnia 2009

►1 Modern Circle™ Barbie® 2003 Collector Edition

Product Code B2523

Te żywe, pomarańczowe włosy dają niesamowity efekt. Buzia przypomina Silkstone, ale za to oczy są ogniście zielone.
Trzeba ją zobaczyć "na żywo", by docenić jej urodę.
Ciałko "pajacyk" daje się bardzo dobrze modelować, co jest jeszcze jednym atutem tej lalki...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz