Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 14 marca 2009

►50 urodziny Barbie - czekoladowo-ciastkowa podobizna lalki.

Z okazji 50 urodzin lalki Barbie Jean-Michel Raynaud (Sydney - Australia) wykonał z ciasta i czekolady 2,1-metrową podobiznę lalki Barbie. Ciasto było pokryte złotym pudrem i 2000 sztuk kryształów Swarovskiego o wartości 50000 dolarów.

Tort został zaprojektowany przez projektanta mody Alexa Perry,biżuteria przez Stefano Canturi, a fryzura przez Joh Bailey, we współpracy z Sweet Art.



Zdjęcia: Snapper Media / Splash News / AFP

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie! Podziwiam Pani pasję i to, że się Pani tego nie wstydzi! Ma Pani naprawdę śliczne lalki! Ja, choć mam 19 lat, również uwielbiam Barbie, zwłaszcza kolekcjonerskie. Mam swoją małą kolekcję, a ostatnio sprawiłam sobie Holiday Barbie z 1989 roku :) .

    Mam małe pytanie, otóż noszę się z zamiarem kupna lalki Empress of the Golden Blossom™ Barbie® Doll na aukcji eBay, tylko nigdy nie dokonywałam zakupów na eBay i boję się, że mogę np stracić tylko pieniądze, które nie są małe. W związku tym moje pytanie jest następujące, czy Pani kupiła kiedykolwiek lalkę z eBay? Czy wszystko przebiegło bez problemów? Bardzo proszę o odpowiedź na moim blogu, na którego serdecznie zapraszam. Pozdrawiam!

    fushigi.ownlog.com

    OdpowiedzUsuń