Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 24 grudnia 2011

Boże Narodzenie 2011


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, pogody ducha
oraz błogosławieństwa Bożego
życzy wszystkim znajomym z bloga
Loreen

8 komentarzy:

  1. i wzajemnie! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego Loreen!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, Spokojnych i Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i Spokojnych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem, Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Loreen dla Ciebie też pięknych i szczęśliwych chwil w te dni świąteczne.

    OdpowiedzUsuń