Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 12 września 2009

►Wzory szydełkowe i wykroje dla Barbie (moje zbiory gazet)

Wrzuciłam spakowane magazyny ze wzorami szydełkowymi i wykrojami dla Barbie na CHOMIKA.
M.in. MAILLES,VOGUE.
Jakość bardzo dobra do druku.












SZYDEŁKO

http://chomikuj.pl/Loreen/*e2*96*baBARBIE+-+wzory+szyde*c5*82kowe+POLECAM+!!!












SZYCIE

http://chomikuj.pl/Loreen/*e2*96*baBarbie+-+wykroje+%28szycie%29

W najbliższym czasie wrzucę jeszcze inne.

Wejście na HASŁO (tylko dla naprawdę zainteresowanych) ;))

9 komentarzy:

  1. Hi!


    Add your blog, forum, page, etc.., Our TOP Bmanía.

    For a beautiful Doll community sites!

    The site remaining in the No. 1 place will receive a plaque. The list is updated monthly.
    http://canena.blogspot.com/2009/09/top-doll-sites-de-b-mania-in-english.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Ja do naprawdę zainteresowanych należę, mogę poprosić o hasło? jeśli można to na masrychwp.pl Z góry dzięki! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,podczas poszukiwan w sieci ciekawych schematow na barbiowe ubranka dotarlam przypadkiem tutaj,do Ciebie (jaki ten swiat malutki:).Daloby sie uzyskac dostep do chomiczka? Na barbarus83@wp.pl?
    Bylabym baardzo wdzieczna:)
    Serdecznie pozdrawiam
    Barbra

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    mogła bym prosić o hasło do Chomiczka do katalogu
    ►★★Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BARBIE - wzory szydełkowe.

    edia@tlen.pl.

    Z góry bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    mogłabym prosić o hasło do Chomiczka na tunia82@interia.pl
    z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      czy i ja mogłabym prosić o hasło na Chomiczka na
      shrek151@go2.pl
      z góry bardzo dziekuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń