Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 22 stycznia 2011

►SUPERSTAR BARBIE

Superstar barbie Doll
z 1977 roku
Numer katalogowy #9720

w sukience Kissing Barbie Doll
z 1979 r
Numer katalogowy #2797

Laleczka jest nabytkiem z Allegro, z roku 2002. Sukienka natomiast została zakupiona wraz z lalką Kissing Afroamerykanką w Lumpexie.
Na początku sukienka bardzo mi nie przypadła do gustu. Wydawała mi się jakaś taka beznadziejna. Dopiero w książeczce Barbie Doll Field Guide z 2003 roku dopatrzyłam się, że to oryginalna sukienka Mattel.

Moja lalka ma nienaganny makijaż i w ogóle nie przerzedzone włosy. Są lśniące i bardzo podatne na czesanie. Ciałko w idealnym stanie.


Tutaj w oryginalnym eBay-owym pudełku.
szkoda, że nie mam tej pięknej, różowej sukni i boa....

6 komentarzy: