Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 13 stycznia 2011

►Jane Volturi z Sagi Zmierzch już w lutym

Ponieważ pogoda i moje przeziębienie nie sprzyjają robieniu fotek moich nowych dwóch panów Edka i Jacoba, postanowiłam dać fotkę zapożyczoną z netu, ale związaną z filmem i książką.

W lutym na rynek wchodzi następna lalka z Sagi Zmierzch.
Tym razem Jane z Volturi grana przez prawie siedemnastoletnią
(Lalka na jej urodziny 23 lutego?) Dakotę Fanning.


Lalka, tak jak i pozostałe z tej serii będzie kosztować 25$.
Seria Ping Label. Niestety w Polsce znów dostanie miano lalki kolekcjonerskiej, co nie jest niestety prawdą, bo lalki określane PINK LABEL, są lalkami ogólnie dostępnymi na rynku, a nie kolekcjonerskimi.
Dakota zagrała w wielu filmach już jako mała dziewczynka. Warto o niej przeczytać, bo zapowiada się z niej mega gwiazdka, która pomimo swej przeciętnej, ale bardzo dziewczęcej i delikatnej urodzie wprawia w zachwyt swoimi pięknie zagranymi rolami .

Jak można zmienić zdanie na temat filmu ?
Moje wcześniejsze spostrzeżenia, przed przeczytaniem książek:
TUTAJ


3 komentarze:

  1. Bez bicia się przyznam, że jestem uczulona na "Zmierzch", ale proszę o nie rzucanie w Królika kamieniem :)
    Ta lalka, mimo wszystko, jest świetna! Strasznie mi się podoba i jeśli tylko będzie taka możliwość to na nią zapoluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie martw Króliczku. Ja też byłam uczulona i to bardzo długo. Po obejrzeniu filmu doszłam do wniosku, że to beznadzieja. odmieniła mnie książka. Po każdej przeczytanej oglądałam ponownie każdą część filmu. Teraz jestem wielką fanką Zmierzchu i nie mogę się doczekać sfilmowania ostatniej części.

    OdpowiedzUsuń
  3. Loreen, dzięki za fotki. Ja muszę moje zmierzchowe lalki wyciągnąć z szafki i odkurzyć. Czasu brak na zabawę. Może wtedy oczekiwanie na ostatnią część sagi Twilight szybciej minie.

    OdpowiedzUsuń