Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 1 stycznia 2011

►01.01.2011 NOWY ROK !!!!


Witam Was wszystkich w NOWYM 2011 ROKU z chrzanowskiego rynku i poniżej spod Zespołu Szkół Nr 3. Rudolf nie chciał dać buzi, ale pewnie zmarzł i ogłuchł po sylwestrze...może miał kaca?
Halny wiał jak cholercia, ale spacer się udał !!!


Może ten nowy rok będzie lepszy od powszedniego? Dla mnie na pewno.....

2 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego w tym nowym roku i oby był skrajnie lepszy od tego 2010!
    Dzięki za miły komentarz u mnie :) a Tu napiszę po raz drugi Tryskasz energią i tak trzymać!
    Mars

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wydaje mi się że hucznie ten Rudolf obchodził Sylwka... Trochę się świeci :D Może przesadził z brokatem? A teraz tak na serio to też mam nadzieję że ten nowy rok będzie lepszy. 3m się i zdrówka życzę w tym roku ;)
    Ahh no i dużych lalkowych zbiorów. Paaa

    OdpowiedzUsuń