Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 5 stycznia 2011

►Poświąteczne zamówienia na .... karczoszki

Święta już dawno za nami, a ja mam dopiero teraz zamówienia na"karczoszki".
Najgorsze jest to, że właśnie w sklepach pokończyły się kule ze styropianu, większość sklepów ma remanenty...
Ale nie jest źle. Jakoś je zdobędę. W końcu jest Allegro. Każdy grosz się przyda, bo muszę teraz spłacić Jacoba (kolega Edka ze "Zmierzchu" od Mattel'a).
Zostanie mi jeszcze Bella do kupienia, ale zastanawiam się nad nią...
Ma twarz zwykłej barbiowej Tereski, bardzo podobnej do tej, która ostatnio kupiłam od Gabi z DP. No i parę innych lalek z vishlisty....
Obfotografuję obu moich panów dopiero po przybyciu Jacoba.... ale się cieszę !!!!

2 komentarze:

  1. Ale ładne te "karczoszki "robisz nie mogłaś szybciej ujawnić Twojego talentu to bym parę zamówiła . W tym roku na święta pokaż szybciej te cuda to cos zamówię...
    pozdrawiam Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie zbieraj zamówienia już od listopada, bo i ja takie cudeńko bym widział na moim drzewku.

    OdpowiedzUsuń