Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 28 stycznia 2011

►Fashion Fever Wave U Keyla - śliczna FF

Fashion Fever Wave U Keyla
z 2006 roku
Numer katalogowy : #J1381

Śliczna FF z całym mnóstwem złotego brokatu.
Top brokatowy namalowany na laleczce.
Nie musi nosić materialnego XD


Ma piękne, brązowe oczy z takim też cieniem i oczywiści brokat, brokat, brokat....
Nie lubię brokatowego makijażu, ale u niej bardzo mi się podoba !!!


No i w pudełku... Nie mam bolerka, tego czegoś koronkowego i butów....
Muszę dodać, że jej włosy są przepiękne : ciemny brąz, szklący się i pięknie układający....

1 komentarz:

  1. Włosy ma piękne, to trzeba przyznać.Zawsze myślałam, że takie bluzeczki t dostawały jakieś wróżki a tutaj proszę:)

    OdpowiedzUsuń