Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 29 kwietnia 2010

►MINIATURKI - FOR SALE

Wrzuciłam na Allegro trochę miniaturek, które nie będą się komponowały z moim wystrojem wnętrza lalkowego. Przegląd szafy mojego syna też tam zagościł.
Zapraszam na moje aukcje TUTAJ
Może coś znajdziecie dla siebie !



Jakoś bardziej lubię mosiężne miniaturki. Poniżej na mojej mini półeczce.

2 komentarze:

  1. Te kaczusie są przeurocze! Aż żałuję, że nie mam w planach lalkowego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olá! tornei-me sua seguidora e publiquei em meu blog sem sua autorização crei k não vá haver problema algum, espero por sua visita ao meu espaço, obrigada, BJSSSS Rosa

    OdpowiedzUsuń