Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 27 kwietnia 2010

►Klon SINDY z firmy CAMAY

To przykład klonu Sindy, który pojawił się w latach 1960-1970.
Miała być to jednak konkurencja dla Barbie.

Laleczka została oznaczona jedynie na pleckach:
logiem firmy CAMAY w czworokącie, Made in HONG KONG i numer 6012.


Ślicznotka ta ma 11,5" wysokości. Zrobiona jest z tworzywa sztucznego, a rączki i główka z winylu.

Na pierwszy rzut oka przypomina wczesną Sindy z 1965 roku i rzeczywiście niewiele się od niej różni.
Moja Sindy ma teraz przyjaciółkę ! Poniżej dziewczyny razem.


3 komentarze:

  1. Mam taką samą i dodam, że jest ona także bardzo podobna do lalki Tammy. Na własne oczy trzeba zobaczyć jak bardzo jej ciałko różni się jakościowo od Tammy lub Sindy, szczególnie dłonie. Pomimo tego że jest klonem bardzo ją lubię, a także swietnie wygląda ona w ubrankach robionych na drutach, może dlatego że ma takie bardzo "vintage" kształty? :o)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, widzę, że już się panna zadomowiła, fajnie :). I ślicznie jej w tej fioletowej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna!!zazdroszczę mocno:)
    lilavati

    OdpowiedzUsuń